.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد. طلافروشان تعیین تکلیف شدند + سند
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند. وزیر سابق کشاورزی به ۳ سال زندان محکوم شد/ ۴۵ نفر در پرونده چای دبش تفهیم اتهام شده اند
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند. کدام منتخبان مجلس جدید «یازدهمی» هستند؟
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم. استاندار مازندران: دخالت مدیران در انتخابات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم.(ادامه)
نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود. ماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند. ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند.(ادامه)
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. مجلس مقابل این اقدام بایستد
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم. تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بانک‌ها نمی‌شود / تعطیلی نهادهای نظامی با تصمیم ستاد کل است
شمال نیوز : نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نظر ما تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است چون معتقد هستیم مناسک دینی، سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایران اقتضا می‌کند با درک درستی از ارزش زمانی و نگاه فرهنگی و اصالت دادن به بحث فرهنگ شاهد تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه باشیم.(ادامه)
قاتل سریالی معتادان که موفق شده بود پای چوبه دار از اولیای دم یکی از قربانیانش رضایت بگیرد، سرانجام بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد. آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال
قاتل سریالی معتادان که موفق شده بود پای چوبه دار از اولیای دم یکی از قربانیانش رضایت بگیرد، سرانجام بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد.(ادامه)
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود. قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور ماه اجرایی می‌شود
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود.(ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم. پدرم نمی‌گذارد ازدواج کنم، تکلیف چیست؟
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد. رقابت سنگین قالیباف و متکی بر سر کرسی ریاست مجلس دوازدهم/ نبویان کنار کشید / پزشکیان برای نایب رئیسی خیز برمی‌دارد؟
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: نبویان برابر قالیباف ادعایی ندارد ضمن اینکه اخیراً از قالیباف تعریف کرده است، در نتیجه فکر نکنم نبویان به دنبال ریاست مجلس باشد.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
باشگاه استقلال مرحله تعیین تکلیف دیون خارجی را نیز با موفقیت پشت گذاشت. جزییات جدید از دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
باشگاه استقلال مرحله تعیین تکلیف دیون خارجی را نیز با موفقیت پشت گذاشت.(ادامه)
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت! حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن دعای یا مقلب‌القلوب!
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت!(ادامه)
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند. فراخوان مشمولان متولد سال ۱۳۸۵ برای سربازی
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند.(ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 85 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.